دانلود نسخه‌های مختلف انسیس

زمان مطالعه: 10 دقیقه

انسیس ۲۰۴۴ نسخه کرک شده

برای دانلود انسیس ۲۰۲۴ نیم فصل اول (R1) روی لینک زیر کلیک کنید:

ANSYS 2024 R1

⇐ برای دانلود کرک سالم و تست شده‌ی انسیس ۲۰۲۴ روی لینک زیر کلیک کنید:

Crack_2024_R1

آموزش کامل نصب انسیس ۲۰۲۴ از دانلود تا فعالسازی در ویدئوی زیر نمایش داده شده است:


انسیس ۲۰۲۳ نسخه کرک شده

برای دانلود انسیس ۲۰۲۳ نیم فصل دوم (R2) روی لینک زیر کلیک کنید.

ANSYS 2023 R2

آموزش کامل انسیس ۲۰۲۳ از دانلود تا فعالسازی در ویدئوی زیر نمایش داده شده است:



برای دانلود انسیس ۲۰۲۳ نیم فصل اول (R1) روی لینک زیر کلیک کنید.

ANSYS 2023 R1

توجه: آموزش نصب انسیس ۲۰۲۳  نیم فصل اول مشابه انسیس ۲۰۲۲ می‌باشد که در بخش بعدی قابل مشاهده است.

انسیس ۲۰۲۳ نسخه‌ی دانشجویی

شرکت انسیس با اعمال یکسری محدودیت‌ها در نسخه‌ی اصلی، نسخه‌ی رایگان و دارای لایسنس را جهت استفاده در پژوهش‌های دانشگاهی منتشر کرده است. 

جهت دانلود آخرین نسخه‌ی ANSYS Student از طریق لینک زیر اقدام کنید.

دانلود نسخه‌های مختلف انسیس- مرجع تخصصی آموزش نرم افزار انسیس و فلوئنت

توجه: برای بازشدن سایت شرکت انسیس از داخل ایران نیاز به یک تغییر دهنده‌ی IP خواهید داشت.

توجه: برای دسترسی به محیط فلوئنت باید ابتدا انسیس را نصب کنید و فلوئنت بخشی از میزکار انسیس است.

حداقل مشخصات لازم برای نصب انسیس ۲۰۲۳ به شرح زیر است:

  • ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۶۴ بیت
  • رم ۴ گیگ
  • ۲۵ گیگ فضای هارد خالی

⇐ برای مشاهده‌ی سازگاری انسیس ۲۰۲۳ با نسخه‌های مختلف ویندوز فایل زیر را دانلود کنید:

سازگاری انسیس با نسخه های مختلف ویندوز

⇐ برای دانلود کرک سالم و تست شده‌ی انسیس ۲۰۲۳ روی لینک زیر کلیک کنید:

Crack 2023


انسیس ۲۰۲۲ نسخه‌ی کرک شده

برای دانلود انسیس ۲۰۲۲ نیم فصل دوم (R2) روی لینک زیر کلیک کنید.

ANSYS 2022 R2

برای دانلود کرک انسیس ۲۰۲۲ R2 روی لینک زیر کلیک کنید:

Crack 2022 R2


آموزش نصب انسیس ۲۰۲۲ نیم فصل دوم به صورت گام به گام در ویدئوی زیر نمایش داده شده است:

.
.
  • برای دانلود کامپایلر مناسب انسیس ۲۰۲۲ نیم فصل دوم و اول جهت Compile کردن توابع تعریف شده توسط کاربر (UDF)  نسخه‌ی تست شده و مناسب زیر را دانلود نمائید:

Visual Studio 2013 Update 5 – Ultimate

.

  • در صورت غیر فعال شدن کرک انسیس، مدتی بعد از نصب، ویدئوی آموزشی زیر را دنبال کنید:
.

برای دانلود انسیس  ۲۰۲۲ نیم فصل اول (R1) روی لینک زیر کلیک کنید.

ANSYS 2022 R1

توجه: رمز فایل‌های فشرده jb-team.com می‌باشد.

 ویژگی‌های نسخه‌ی ۲۰۲۲ انسیس فلوئنت:

  • یک فضای کاری اختصاصی برای مسائل هوا – فضا و جریان‌های آیرودینامیک ایجاد شده است.
  • امکان پردازش مسائل جریان پایا با حلگر چندگرافیکی فلوئنت ایجاد شده است. (به کمک این حلگر اگر چهار پردازنده‌ی گرافیکی سطح بالا داشته باشید، عملکرد سیستم معادل استفاده از ۱۰۰۰ پردازنده به طور همزمان است)
  • شبیه سازی مسائل صوتی و آکوستیک با عملکرد بهتر صورت می‌پذیرد و فلوئنت قادر است تا سیگنال‌ها و فایل‌های صوتی را مستقیماً به ANSYS Sound انتقال دهد.
  • امکان ارزیابی تبدیل فوریه مستقیم (DFT) برای هر متغیری در کل دامنه‌ی محاسباتی فراهم شده است.
  • انجام تحلیل‌های مربوط به خنک کاری قطعات الکترونیکی شامل میعان و تبخیر و هم چنین وارد کردن تنظیمات از ANSYS Icepak اضافه شده است.

آموزش کامل نصب انسیس ۲۰۲۲ نیم فصل اول (R1) از دانلود تا فعالسازی:



آموزش حذف Ansys license manager:

اگر نسخه‌های انسیس ۲۰۲۲ به بعد را روی سیستم خود نصب دارید، در صورت تمایل به نسخه یک نسخه‌ی جدیدتر نسبت به نسخه‌ی فعلی نصب شده، نیاز به حذف انسیس لایسنس منیجر خواهید داشت.

مراحل حذف انسیس لایسنس منیجر:

۱) در بخش جستجوی ویندوز عبارت command prompt را جستجو کرده و آن را به صورت Administrator باز کنید.

۲) با کپی کردن دستور زیر در این پنجره نسبت به توقف برنامه‌ی مدیریت لایسنس انسیس اقدام کنید ( برای کپی از دکمه‌ی ترکیبی ctrl + c  استفاده کنید):

“C:\Program Files\ANSYS Inc\Shared Files\Licensing\winx64\ansysli_server” -k stop

۳) به کمک دستور زیر نصب به حذف برنامه اقدام کنید:

“C:\Program Files\ANSYS Inc\Shared Files\Licensing\winx64\ansysli_server” -k uninstall

۶) سرویس Ansys License Manager و Ansys Licensing Tomcat را به کمک دستورهای زیر متوقف و حذف نصب کنید:

sc stop “ANSYSLicensingTomcat”
sc delete “ANSYSLicensingTomcat”

۷) پوشه‌ی فرعی “Licensing” را به کمک دستور زیر حذف کنید (فایل مجوز را نیز حذف می کند):

rmdir /S “C:\Program Files\ANSYS Inc\Shared Files\Licensing

۸) پوشه Ansys License Manager را به کمک دستور زیر از منوی Start حذف کنید:

rmdir /S “C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\ANSYS Inc. License Manager”

۹) در صورت تنظیم، متغیرهای محیطی ANSYSLIC_DIR و ANSYSLIC_DIR را حذف کنید. برای دسترسی به این متغیرها در بخش جستجوی ویندوز عبارت Control Panel را وارد کرده و بعد از ورود به آن به بخش Advance system settings مراجعه کنید. با کلیک روی environment variables می‌توانید نسب به حذف موارد گفته شده اقدام کنید.

در ویدئوی زیر آموزش حذف ANSYS Licence Manager و Uninstall ANSYS ارائه شده است:


دانلود انسیس ۲۰۲۱ نسخه‌ی کرک شده

نرم افزار انسیس فلوئنت یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای دینامیک سیالات محاسباتی(CFD) در زمینه‌ی شبیه‌سازی انواع مدل های فیزیکی می باشد که در پک نرم افزاری انسیس ANSYS Workbench ارائه می‌شود.

نرم افزار انسیس فلوئنت تا نسخه ۶٫۳ محصول شرکت FLUENT Inc بود؛ اما بعد از خریداری نرم‌افزار در سال ۲۰۰۶ توسط شرکت ANSYS Inc ، به ANSYS FLUENT تغییر نام داد و در سال ۲۰۰۹ از نسخه ۶٫۳ به نسخه ۱۲ ارتقاء پیدا کرد. 

برای آموزش نصب نرم افزار به آخرین مطلب این صفحه مراجعه  و یا روی این لینک کلیک کنید.

برای دانلود انسیس ۲۰۲۱ نیم فصل دوم (R2) رو لینک زیر کلیک کنید.

دانلود انسیس 2021 نیم فصل اول
دانلود انسیس ۲۰۲۱ – دانلود انسیس فلوئنت ۲۰۲۱

دانلود نسخه‌های مختلف انسیس- مرجع تخصصی آموزش نرم افزار انسیس و فلوئنت

ویژگی‌های نسخه‌ی ۲۰۲۱ انسیس:

به نظر می رسد این یک قانون مهندسی است که با گذشت زمان سیستم‌­ها پیچیده تر می­شوند. آنچه به عنوان یک جزء تنها در نظر گرفته می­شود به زودی با سایر اجزا به صورت مکانیکی و یا الکترونیکی به عنوان یک سیستم وارد واکنش می­شود و سپس سیستم های جداگانه در مقیاس بزرگتری با سایر سیستم­‌ها وارد واکنش شده و به پیچیدگی مسائل اضافه خواهد شد. این پیچیدگی­‌ها و این اتفاقات قطعاً در زمینه­‌هایی مانند ارتباطات نسل پنجم (۵G)، وسایل نقلیه خودمختار، برق­‌رسانی اتومبیل­‌ها، هواپیماها و اینترنت اشیاء قابل مشاهده می­باشد. ابزارهای مهندسی باید توانایی­‌های خود را گسترش دهند تا با این روند همگام شوند.

انسیس ۲۰۲۱ R1، آخرین نسخه نرم افزاری شرکت انسیس، قدرت و توانایی­‌های لازم برای کنترل این پیچیدگی­‌ها را به شما می­دهد. با برقراری ارتباط نزدیک با همه صنایع، نرم‌­افزار انسیس می­تواند نیازهای مهندسین را پیش بینی کند و تغییرات لازم را در هر نسخه از نرم‌­افزار­های شبیه‌­سازی خود بگنجاند تا در صورت نیاز، مهندسین به ابزارهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

در Ansys 2021 R1، قدرت و عملکرد فضای ابری انسیس Ansys Cloud افزایش پیدا کرده است؛ Ansys Cloud یک رویکرد مقرون به صرفه در فضای ابری می­باشد و برای انجام محاسبات با قدرت و عملکرد بالا مناسب می­باشد. بنابراین شما می توانید از این قابلیت استفاده کنید تا تعداد هسته‌­های موجود برای حل مسائل پیچیده و چالش برانگیز خود را افزایش دهید. به عنوان مثال فناوری Ansys HFSS Mesh Fusion که در این نسخه از انسیس معرفی شده است شبیه­ سازی سیستم‌­های الکترومغناطیسی، مانند انتقال­‌های الکترومغناطیسی یک اتاق، را با کمک فضای ابری انسیس آسان­تر کرده است.

به همین ترتیب، انتشار نسخه جدید نرم افزار شبیه ­سازی Ansys SPEOS زمان شبیه­ سازی را با استفاده از فضای ابری انسیس کمتر می­کند و شما را قادر می سازد تا ۶۰ برابر سریعتر به نتایج مورد نظر دست یابید. Ansys SPEOS روشنایی و عملکرد نوری سیستم­‌ها را پیش بینی می­کند تا ضمن صرفه جویی در کارایی محصول، در زمان و هزینه نمونه سازی صرفه جویی شود. همچنین می توانید شبیه سازی های نوری خود را با سایر حلگرهای انسیس مانند انسیس مکانیکال (Ansys Mechanical)، انسیس فلوئنت (Ansys Fluent) و Ansys optiSLang ترکیب کنید تا نتایج شبیه ­سازی شما در عین ساده بودن گسترده­ هم باشد. optiSLang یک پلت فرم نرم‌افزاری برای تحلیل حساسیت مبتنی بر CAE، بهینه‌سازی چند رشته‌ای و ارزیابی استحکام است.

در حقیقت، قابلیت همکاری، مشخصه‌ی نسخه جدید است، که به چالش های شبیه سازی سیستم­ های پیچیده تر امروزی می­پردازد. به عنوان مثال، نرم افزار بهینه سازی طراحی optiSLang 2021 R1 شامل پیشرفت هایی در ادغام فرآیند است مانند پشتیبانی از لایسنس­ Ansys HPC. محاسبات با کارایی بالا (HPC) توانایی پردازش داده ها و انجام محاسبات پیچیده در سرعت های بالا می­باشد. به بیان بهتر، یک لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی با پردازنده ۳ گیگاهرتز می تواند حدود ۳ میلیارد محاسبه در ثانیه انجام دهد.

اما تغییرات این نسخه از نرم ­افزار انسیس فقط شامل موارد مطرح شده نمی­باشد. طبق گفته­‌های شرکت انسیس، این شرکت قدرت تحلیل و شبیه­ سازی حلگرهای خود را برای مسائلی مانند : جامدات، سیالات، مسائل نوری، نیمه هادی­‌ها و بسیاری موارد دیگر ارتقا داده است تا نتایج دقیق­تری را در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد.

فضای ابری انسیس : محیطی مناسب برای شبیه سازی هایی با توان عملکردی بالا

 فضای ابری انسیس یا (Ansys Cloud) با از بین بردن موانع سخت افزاری توان عملیاتی شبیه سازی را افزایش می­دهد. این بدان معناست که حتی اگر از خانه کار می­کنید، می توانید به قدرت محاسباتی هزاران هسته برای شبیه­ سازی‌­های خود دست پیدا کنید. ویژگی های پیشرفته فضای ابری انسیس در نسخه Ansys 2021 R1 شامل موارد زیر است :

  • دسترسی آسان از طریق حلگرهای انسیس

اگر از Mechanical ،Fluent ،Electronics Desktop ، SPEOS یا Ansys LS-DYNA استفاده می­کنید، می­توانید به راحتی، بدون تنظیمات اضافی، مستقیما به HPC در فضای ابری دسترسی پیدا کنید. به سادگی یک سیستم سخت افزاری از پیش تهیه شده را انتخاب کنید، سپس کارهای خود را مستقیماً به فضای ابری ارسال کنید. لازم نیست در صف نوبت برای دسترسی به HPC بمانید. حتی لازم نیست اندازه مدل خود را به دلیل محدودیت‌­های سخت­ افزاری کاهش دهید زیرا با دسترسی به این فضای ابری شما امکان دسترسی به هزاران هسته محاسباتی خواهید داشت.

  • کاربرد فضای ابری انسیس در جلسات تعاملی

این عملکرد، کلاس ایستگاه کاری را برای هر رایانه ای که به اینترنت متصل است ارائه می­دهد. ایستگاه کاری رایانه خاصی است که برای کاربردهای فنی یا علمی طراحی شده است. بوسیله وصل شدن کامپیوتر از راه دور (مانند آنچه که نرم­افزار AnyDesk انجام می­دهد) دسترسی کامل به محیط‌ های Mechanical ،Fluent، Electronics Desktop یا Ansys Discovery پیدا می­کنید تا قدرت محاسباتی اضافی را برای فعالیت های قبل و بعد از پردازش را در اختیار داشته باشید. با این کار دیگر نیازی به انتقال داده به فضای ابری نمی­باشد.

  • نظارت بر روند حل

شما می توانید به راحتی از طریق یک پورتال تحت وب، بر پیشرفت شبیه سازی خود نظارت کنید. ابزارهای نظارت بر روند حل دسترسی کامل به نمای گرافیکی و پارامترهای همگرایی را در اختیار شما قرار می­دهد و همچنین امکان دسترسی به اطلاعات برای رفع مشکل‌­های احتمالی را نیز فراهم کرده است. همچنین می توانید خلاصه‌­ای از شبیه­ سازی خود را از طریق یک پورتال تحت وب مشاهده کنید که از طریق دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه قابل دسترسی است. با استفاده از پورتال ابری، می­توانید کل مصرف ارزهای الاستیک Ansys Elastic Currencies (AEC) و ارزهای سخت افزاری Ansys Hardware Currencies (AHC) را مشاهده کنید و حتی کارهای شبیه سازی خود را با همکاران و پشتیبانی انسیس خود به اشتراک بگذارید. در واقع AEC و AHC مانند اجاره کردن سیستم‌­های با توان محاسباتی بالا می­باشد که تعرفه­‌های آن بسته به مدت زمان و سیستمی که می­خواهید از آن استفاده کنید متغیر است و باید به ازای هرساعت استفاده از سیستم هزینه آن را پرداخت کنید. AEC  و AHC درواقع برآورد مدت زمان استفاده شما از فضای ابری انسیس می­باشد که هرچه مدت زمان بیشتری از این فضای ابری استفاده کنید، هزینه بیشتری هم باید پرداخت کنید.

دانلود انسیس فلوئنت 2021
قابلیت‌های انسیس Ansys 2021 R1 روند شبیه سازی و مدیریت داده را در انسیس فلوئنت بهبود می بخشند.

سایر پیشرفت ها در Ansys 2021 R1

در اینجا فقط به برخی از موارد برجسته دیگر این نسخه اشاره می­کنیم:

  • یک ابزار جدید طراحی باتری برای بهینه‌سازی انتخاب مواد برای ایجاد باتری‌های نسل بعدی، با کتابخانه قدرت وسیله نقلیه الکتریکی جدید (‏EV)‏ برای سرعت بخشیدن به شبیه‌سازی اجزای الکتریکی سیستم
  • ویژگی‌ها و جریان‌های کاری جدید در Ansys Mechanical شکاف بین قالب‌ریزی تزریقی و شبیه‌سازی ساختاری برای کامپوزیت-­های تقویت‌شده با فیبر کوتاه که به طور فزاینده‌ای در قطعات خودرو و کالاهای مصرفی استفاده می‌شود را پر می‌کند.
  • تحلیل حرارتی سیال – جامد خودکار در فضای Ansys Discovery به منظور پیش‌بینی آسان رفتار حرارتی سیال و جامد برای طراحی و ارزیابی وسایل الکترونیکی خنک‌کننده و مدیریت حرارت. Ansys Discovery اولین ابزار طراحی شبیه‌سازی محور است که شبیه‌سازی فیزیک لحظه‌ای را ترکیب می‌کند.

⭕️ در حال حاضر بهترین نسخه‌ی انسیس (انسیس فلوئنت) کدام است؟

💻 اگر صاحب یک لپ تاپ یا رایانه‌ی شخصی قدرتمند هستید، با وجود ارائه نسخه‌های جدید انسیس، همچنان پیشنهاد ما نصب نسخه‌ی انسیس ۲۰۲۰ نیم فصل اول (R1) خواهد بود؛ در غیر اینصورت نسخه ۱۹ پیشنهاد ماست.

برای دانلود انسیس (انسیس فلوئنت) ۲۰۲۰ نیم فصل دوم از طریق لینک زیر اقدام کنید:

دانلود

بعد از دانلود همه‌ی پارت‌ها، در یک مسیر از حالت فشرده خارج کنید.

  • برای دانلود کرک انسیس از طریق لینک زیر اقدام کنید:

ANSYS.x64.Crack

توجه: این فایل کرک، تست شده و کاملاً سالم است و برای نسخه‌های انسیس ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ قابل استفاده است.

آموزش کامل نصب انسیس ۲۰۲۰:


دانلود انسیس ۳۲ بیتی

جهت دانلود نسخه‌ی ۱۵ انسیس که مناسب سیستم‌های ۳۲ بیت است، از طریق لینک زیر اقدام کنید. لازم به ذکر است آپدیت ۱۵٫۰٫۹ برای این نسخه منتشر شده است که از طریق همین لینک قابل دانلود خواهد بود.

دانلود


دانلود انسیس ۲۰۱۹ نسخه‌ی آکادمیک (رسمی)، بدون نیاز به نصب لایسنس و قابل استفاده در مقالات خارجی

هر چند جایگاه منوها و نوار ابزارها در این نسخه و در محیط فلوئنت تغییرات چندانی نداشته است؛ امّا در رابط های گرافیکی تغییرات محسوسی مشاهده می‌شود که برای کاربر از جذابیت‌های خاصی برخوردار خواهد بود.
توجه: برای مشاهده‌ی توضیحات تکمیلی این نسخه، آموزش نصب اختصاصیِ ضبط شده توسط مجموعه‌ی فلوئنت دینامیک سیالات محاسباتی و دریافت آپدیت خودکار سالیانه، از طریق لینک زیر اقدام کنید.
دانلود نسخه‌های مختلف انسیس- مرجع تخصصی آموزش نرم افزار انسیس و فلوئنت


دانلود انسیس ۱۸٫۲ نسخه‌ی آکادمیک و بدون نیاز به نصب لایسنس

⬅ این نسخه، بدون نیاز به نصب لایسنس بوده و اعتبار آن یکسال است.
(اعتبار این نسخه به پایان رسیده است)

دانلود نسخه‌های مختلف انسیس- مرجع تخصصی آموزش نرم افزار انسیس و فلوئنت

انسیس 18.2

 آموزش کامل نصب انسیس نسخه‌های ۱۷ و  ۱۹ در ویدئوی زیر نمایش داده شده است:

برای یادگیری انسیس فلوئنت می‌توانید به دوره اموزش انسیس فلوئنت مراجعه فرمایید

22 دیدگاه دربارهٔ «دانلود نسخه‌های مختلف انسیس»

  1. سلام. من ۲۰۲۲R2 رو دانلود کردم ولی نصب موفقی نداشت بخاطر کرک ضعیفش. کدوم ورژن بهتر از همه کار میکنه دانلود کنم؟

    1. سلام

      به چه علت از واژه “کرک ضعیف” استفاده می کنید؟ آیا می تونید مشکلی که در اجرای برنامه داشتید رو تشریح کنید؟

      در حال حاضر نسخه های ۲۰۲۰ و نسخه ۲۰۲۳ نیم فصل دوم (R2) جزوه نسخه‌های بسیار خوب انسیس محسوب میشند.

  2. سلام وقتتون بخیر
    من طبق آموزش نسخه ۲۰۲۳ R2 را نصب کردم. تمام بخش هاکار میکنه ولی بخش ansys meshing هنگام استارت و بارگزاری هندسه فریز میشه.
    با صبر کردن هم مشکل برطرف نمیشه.
    باید چیکار کنم؟

    1. با سلام

      لطفا مشخصات سیستم و نسخه ویندوزی را که برای نصب انسیس در اختیار دارید، اعلام کنید.

      کارت گرافیک را حتماً بروزرسانی کنید.

        1. مشخصات سخت افزاری و نسخه ویندوز شما برای نصب نرم افزار انسیس مناسب است.

          لطفاً از صحت و درستی کرک نصب شده، اطمینان حاصل کنید.

  3. چرا برای من در قسمتی که باید لایسنسم رو وارد انسیس منیجر کنم مشکل بوجود میاد؟؟همش میزنم ولی میاره فایل آپلود نشد.میشه کمک کنید.ممنون.

    1. آواتار کاربر
      تیم تحقیق و توسعه

      لطفاً آموزش نصب رو با دقت مشاهده کنید.

      اگر با این مشکل مواجه شدید یکبار لایسنس منیجر رو حذف و مجدد انسیس رو نصب کنید.

  4. سلام وقتتون بخیر یه سوالی خدمتتون داشتم، من لپ تاپ hp zbook g3 با مشخصات سی پی یو core i7- 6820 HQ گرافیک Quadro m2000m و رم ۱۶GB رو دارم، به نظر شما کدام ورژن انسیس فلوئنت برای سیستم بنده بهتر هست و در موقع اجرا نرم افزار به سیستم فشار نمیاره. ممنونم راهنمایی کنید

    1. سلام

      با توجه به مشخصات سیستم محدودیتی در نصب نسخه‌های مختلف انسیس نخواهید داشت.

      پیشنهاد ما نسخه‌های ۲۰۲۰ R2 و ۲۰۲۳ R2 هست.

      لینک دانلود هر دو نسخه در سایت موجود هست.

  5. آواتار کاربر
    احسان حیدری

    با سلام
    لطفا قسمت مربوط به پاسخ سؤال «بهترین نسخه انسیس کدام است» را آپدیت کنید. چون مربوط به خیلی قبل‌تر هست و الان نسخه‌های جدیدتر تا ۲۰۲۳ هم اضافه شده است.
    با تشکر

  6. سلام خوبین ممنون از زحمات همه مهندسین و دکتری یه مطلبی میخواستم خدمت شما عرض کنم که من انسیس فلوئنت ۲۰۲۲ رو دانلود کردم فقط part 1 دانلود نمیشه خواهشن part1 رو که مشکل داره برطرف کنید تا من انسیس فلوئنت رو نصب کنم باتشکر

    1. با سلام و احترام

      مشکلی در بخش ۱ نسخه‌ی ۲۰۲۲ مشاهده نشد.

      لطفاً نسبت به دانلود مجدد اقدام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
WordPress PopUp Plugin
error: محتوا محافظت شده است
شروع آموزش انسیس فلوئنت در مهرماه با یک کد تخفیف ویژه: Flu_Mehr
+ +
پیمایش به بالا